Aktuality
10.8.2020 Dopis Haně Třeštíkové, radní MHMP
6.3.2020 Martin Charvát: Omezení reklamy má smysl jen v historickém centru
10.2.2020 IPR se brání: Podoba zastávky se pořád vyvíjí. A design vybírali odborníci
10.2.2020 Praha si chce pořídit vlastní zastávky MHD. Město má zaplatit 350 milionů
27.1.2020 Historie venkovní reklamy a billboardy, které vstoupily do historie
15.1.2020 Proč se dá zrovna reklama v metru tak dobře zacílit na různé typy zákazníků
13.1.2020 Fotka na billboardu udělá víc než digitální hejblátka, říká Radouane Hadj Moussa
6.12.2019 Michal Froněk z Olgoj Chorchoj: Praha si zaslouží svůj mobiliář, ne globální model
31.10.2019 Praha bojuje s černou reklamou. Chce natřít sloupy a vymáhat pokuty
25.10.2019 Jan Chabr: Současná smlouva na mobiliář je neuvěřitelně nešťastná
23.4.2019 Australská studie ukázala, že chytré billboardy mohou provozu prospívat
4.4.2019 Deset případů venkovní reklamy, která se stala užitečnou součástí města
30.8.2017 Tisková zpráva
28.8.2017 Tisková zpráva
28.8.2017 Press kit z TK SPVR dne 30.8.2017